Ділова гра (тренінг) на тему “Транш МФВ на розвиток Одеського державного екологічного університету”

менеджмент

2 листопада 2017 року,   студенти  першого та другого курсів кафедри менеджменту природоохоронної діяльності прийняли участь у діловій грі (тренінгу) на тему Транш МФВ на розвиток Одеського державного екологічного університету, яка проводилась на платформі «Ecoprostir”. Тренерами виступили   викладачі кафедри Павленко О.П., Жавнерчик О.В. та Ланецька  Я.В.

DSC_0241 DSC_0246 DSC_0265

Студенти, шляхом жеребкування,  на 2 години, стали представниками Адміністрації, Ради студентського самоврядування та Профкому викладачів та студентів. Перед ними була поставлена задача – запропонувати МВФ таку програму розвитку університету, яка  буде підтримана усіма підрозділами університету. Тобто,  усі підрозділи повинні визнати між собою, пріоритетність запропонованих заходів та  відповідний рівень їх фінансування.   Основна мета гри – оволодіння комунікаційними навичками,  уміння вести переговори , домовлятися з партнерами, за для досягнення  своєї мети.

профсоюзкоманда_преподавателей_-_Copy команда_самоврядування_-_Copy

Незвичайне знайомство учасників гри та  енерджайзер “Допитливий  Дмитро” дозволили зняти напругу учасників і створити демократичну атмосферу. Гра проводилася в студентському просторі «Ecoprostir», що також позитивно відбилося на атмосфері гри. Був мозковий штурм, генерування креативних ідей, емоційні презентації, відстоювання своїх позицій за столом переговорів, каверзні питання опонентів, тобто повне «занурення» в гру.

Всі учасники усвідомили всю свою відповідальність за перспективи розвитку університету, знайшли компроміс між собою і одностайно прийняли  колегіальне рішення. Умови Міжнародного валютного фонду виконані по усім пунктам  і Одеський державний екологічний університет отримає транш на подальший свій розвиток.

титул учасники Голосування транш

 Застосування таких методів  навчання, як ділові (рольові) ігри, сase-study, тренінги  визивають  у студентів зацікавленість, студенти набувають навички командної роботи, розвивають комунікаційні навички, проявляють свої лідерські здібності,. іноді несподівано для себе і для викладачів. Проведення таких заходів потребує від викладача (тренера) більше часу на підготовку до гри, викладач виступає і сценаристом, і режисером-постановщиком, і матеріально-забезпечуючою особою. Але воно того варте, отримуєш дійсне задоволення, спостерігаючи за  зосередженими обличчями студентів,  на яких є відбиток відповідальності за свою команду, за досягнення поставленої  загальної мети. Даний захід показав, що це ефективний метод навчання і  викладачі кафедри будуть їх активно застосовувати.

DSC_0278

Дякуємо за участь!

 


Share on Facebook11Share on Google+0Share on LinkedIn0Tweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone