Літня школа в Будапешті зі сталого розвитку та принципу застережності

ERASMUS plus logo

В період з 28 червня по 4 липня 2018 р. в Центральноєвропейському університеті, м. Будапешт, Угорщина, у співпраці з Європейським агентством з охорони навколишнього середовища, відбулася перша літня школа за проектом ERASMUS+ INTENSE на тему “Принцип застережності у переході до сталого (збалансованого) розвитку: діяти, думаючи наперед та озираючись назад”. Всі навчальні сесії школи мали веб-трансляцією, тому всі члени спільноти INTENSE (і всі бажаючі поза її межами) мали доступ до навчальних матеріалів.

         До викладацького складу входили Ганс Брюйнінкс, Девід Стеннерс та Джок Мартін з Європейського агентства з навколишнього середовища; Сібіл ван ден Хоув із Центру “Bridging for Sustainability”, Бельгія; Антон Шкаруба з компанії «Erda RTE», Нідерланди, та Департаменту екології та екополітики Центральноєвропейського університету; Сара Корнелл зі Стокгольмського центру стійкості систем, Швеція; Стеффен Фосс Хансен із Технічного університету Данії; Філіп Гранджан з Університету Південної Данії; Оуен Макінтайр з Університетського коледжу Корк, Ірландія; П’єр Мотте із компанії «Ion Beam Applications», Бельгія; Кеніша Гарнет з Університету Кренфілда, Велика Британія; та Ганс Пітер Нахтнебель з Університету природних ресурсів та наук про життя, Австрія.

Учасники школи з консорціуму INTENSE: Калев Сепп (Естонський університет наук про життя), Еріка Лаґздина (Латвійський університет); Катерина Гусєва, Інна Хоменко (Одеський державний екологічний університет); Олена Чернікова, Олександра Волкова (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна); Володимир Рожак (Інститут екології Карпат); Байархуу Батбаяр (Ховдський університет, Монголія); Оюнчимег Намсрай, Хішигджаргал Буджав, Батчулуун Цевін (Національний університет Монголії); Чи Тран (Ханойський університет науки і техніки, В’єтнам); Фуонг Тран Ті Біч (Університет природних ресурсів та довкілля, м. Хошимін, В’єтнам).

Робота школи була організована за п’яти темами:

  1. Перехід до сталого розвитку
  2. Історія та передбачення
  3. Інновації, ризики, можливості та бізнес
  4. Наука та застережність
  5. Застережність та інновації в управлінні

У розкладі курсу лекції чергувалися з дискусіями та роботою в групах за теоретичними питаннями та тематичними дослідженнями. За результатами проведення школи буде розроблено масовий відкритий онлайн-курс (MOOC) INTENSE з принципу застережності та переходу до сталого розвитку.

Більш детальну інформацію можна знайти за посиланнями: опис літньої школи, профілі лекторів.

20180628_103524_m 20180629_100418_m
20180702_181154_m 20180702_111615_m
IMG_20180629_160312_m IMG_20180629_160122199_m
20180704_115037_m IMG_20180704_121542_m
36541241_10160508998565057_m 36708898_10160515448445057_m

 

Share on Facebook0Share on Google+0Share on LinkedIn0Tweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone