Підготовка студентів кафедри автоматизованих систем моніторингу навколишнього середовища

За програмою підготовки бакалаврів за спеціальністю 103 „Науки про Землю”, дисципліни:

  • Методи і засоби гідрометеорологічних вимірювань (методи і засоби метеорологічних вимірювань)
  • Електрорадіотехніка та вимірювання
  • Електродинаміка та техніка надвисоких частот (теорія електромагнітного поля, техніка надвисоких частот, антенні системи, поширення радіохвиль)
  • Супутниковий моніторинг
  • Методи і засоби зондування атмосфери
  • Основи радіолокації
  • Радіометеорологічний моніторинг (радіометеорологія, радіометеорологічний моніторинг)

За програмою підготовки магістрів за спеціальністю 103 „Науки про Землю” освітньо-професійною програмою „Атмосферна геофізика”, дисципліни:

  • Автоматизовані системи моніторингу навколишнього середовища (технічні та програмні комплекси)
  • Технічні системи радіолокаційного моніторингу (радіолокаційні та радіометеорологічні станції)
  • Спектрально-часовий аналіз даних моніторингу
  • Проектування автоматизованих систем моніторингу навколишнього середовища

За програмою підготовки бакалаврів за спеціальністю 122 „Комп’ютерні науки”, дисципліни:

  • Електротехніка та електроніка
  • Системний та інтелектуальний аналіз даних
  • Спектрально-часова обробка даних
  • Збір, обробка, збереження та аналіз моніторингової інформації
  • Радіометеорологічний моніторинг (основи радіолокації, радіометеорологія, радіометеорологічний моніторинг)
  • Методи розпізнавання в задачах моніторингу
  • Технічні системи радіолокаційного моніторингу (радіолокаційні та радіометеорологічні станції)

За програмою підготовки магістрів за спеціальністю 122 „Комп’ютерні науки” освітньо-професійною програмою „Комп’ютерний еколого-економічний моніторинг”, дисципліни:

  • Інтелектуальні системи моніторингу навколишнього середовища
  • Проектування інформаційних систем моніторингу навколишнього середовища
  • Штучні нейронні мережі в задачах обробки даних
  • Цифрова обробка супутникових зображень

 

Share on Facebook0Share on Google+0Share on LinkedIn0Tweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone