Реєстрація місця проживання


Реєстрація студентів у гуртожитках

     У зв’язку з тим, що з 4 квітня 2016 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207, що встановлює нові правила реєстрації місця проживання громадян. Функцію з реєстрації місця проживання передано до виконавчих органів територіальних громад, відтак підрозділи міграційної служби припинили здійснення реєстрації місця проживання.

Всі функції з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання тепер знаходяться в руках органів місцевого самоврядування.

В Одеському державному екологічному університеті (ОДЕКУ) реєстрацію студентів денної форми навчання для громадян України здійснює інспектор Смирнова Тетяна Іванівна (кабінет № 114, 1 поверх, навчально-лабораторний корпус № 1).

 Які документи потрібні для того, щоб оформити реєстрацію?

Для реєстрації студент повинен подати:

  1. Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (паспорт громадянина України та ксерокопія паспорта з усіма сторінками де є інформація).
  2. Ідентифікаційний код та його копія
  3. Довідка з відповідного деканату, де навчається студент, що особа є студентом Одеського державного екологічного університету.
  4. Копія Договіру на мешкання у гуртожитку
  5. Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку)
  6. Заява у встановленій Кабінетом міністрів формі

Share on Facebook0Share on Google+0Share on LinkedIn0Tweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone