Climate University for Virtual Exchanges – CLUVEX

 

Проєкт «Climate University for Virtual Exchanges  CLUVEX» 

Тип конкурсу: ERASMUS-LS

Номер заявки: 101111959 ERASMUS-EDU-2022-VIRT-EXCH 

Строк виконання: 01.07.2023-30.06.2026

Веб-сайт: https://www.atm.helsinki.fi/cluvex/

 

Основна мета проєкту CLUVEX об’єднати студентів із університетів ЄС та країн Східного сусідства і прилучити їх до кліматичних компетенцій, наприклад, до ідей щодо адаптації та пом’якшення наслідків зміни клімату, а також до екологічного порядку денного разом із міждисциплінарними / «зеленими» / «м’якими» навичками.

 

Основний вид діяльності за проєктом CLUVEX – віртуальний обмін – це інтерактивні он-лайн курси, що включають традиційні освітні матеріали таким чином, що студенти, викладачі та асистенти працюватимуть разом у малих групах. Віртуальний обмін (VE) відбуватиметься в малих групах, де обговорюватимуться конкретні теми зміни клімату.

 

Базис, впровадження та мережа CLUVEX

 

Проєкт базується на дослідженні наук про атмосферу та існуючій віртуальній он-лайн платформі під назвою «Climate University», розробленій та розміщеній Університетом Гельсінкі (координатором). Climate University уже пілотується з 2018 року в 25 вищих навчальних закладах Фінляндії. Діяльність VE буде інтегрована в інтерактивні електронні курси для вищої освіти Climate University, які охоплять 2500 здобувачів вищої освіти.

 

Новизна проекту полягає в тому, що мистецько-науковий партнер BioArt Society представлятиме мистецькі погляди на те, як сучасне мистецтво прагне зробити внесок у публічний дискурс про зміну клімату у формі лекцій та творчих вправ.

 

Проект буде реалізовано на основі 50% внеску, так що половина учасників буде з європейських університетів, наприклад, університетів Данії та Фінляндії, а друга половина – з університетів України та Вірменії (як країн Східного сусідства). Усі партнери об’єднують свої технічні засоби з педагогічним досвідом для розробки нової взаємодії у сфері VE між студентами.

 

Проект використовуватиме свої мережі, як-от Una Europa, ініціативу Глобального кампусу Всесвітньої метеорологічної організації, альянс 11 європейських університетів у Європі та країнах Східному сусідстві, щоб залучити інших учасників на основі різноманітності.

 

Головний результат – це виховання покоління молодих кліматичних «посланців» (експертів), компетентних у побудові кліматичної обізнаності і розробці стратегій сталого розвитку у своїх організаціях на місцях і майбутньому робочому житті. Проєкт набуває значний імпульс у ситуації після COVID-19, коли ми не знаємо, як скоро нормалізується спілкування віч-на-віч, а сталість подорожей ставиться під сумнів у світі, який прагне до вуглецевої нейтральності. Таким чином, співпраця з VE доповнює поточні можливості фізичної мобільності в галузі дослідження зміни клімату та сукупності політичних рішень і питань, де Східне сусідство відіграє особливо важливу роль у глобальному масштабі, а нові кліматичні експерти можуть стати вкрай затребуваними на ринках праці.

 

Основні цілі

 

(1) поєднати та об’єднати студентів з університетів країн Європейського союзу і Східного сусідства, та надати їм кліматичні компетенції і навички спілкування;

(2) розробити та спроектувати нову адаптовану концепцію віртуального обміну для кліматичної освіти та підвищення кваліфікації;

(3) навчити нових фасилітаторів і модераторів кліматичним компетенціям та навичкам спілкування для віртуального обміну;

(4) навчати студентів університетів діяти в якості кліматичних «посланців» в суспільстві;

(5) розширювати та поширювати інформацію про віртуальний обмін як потужний інструмент, що об’єднує студентів з різних географічних місць.

 

Робочі пакети (РП)

 

РП1 – Управління та забезпечення якості (керівник – Університет Гельсінки)

РП2 – Робота з підготовки до віртуальних обмінів (керівник – ОДЕКУ)

РП3 – Підвищення кваліфікації персоналу для віртуальних обмінів (керівник – КНУ ім. Т.Г. Шевченка)

РП4 – Впровадження віртуальних обмінів (керівник – Університет Копенгагену)

РП5 – Розповсюдження, видимість та стале використання результатів (керівник – Єреванський державний університет)

 

Очікувані результати

№ результату Назва результату № робочого пакету Опис
D1.1 Електронна платформа проєкту CLUVEX 1 Веб-сайт (публічний та інтранет) / англійська
D1.2 Проєктні зустрічі та звіти, фінансові та договірні завдання 1 Протоколи стартової, проміжної і заключної зустрічей (англійською), звіти про виконання проєкту, Угода про консорціум
D1.3 Стратегія моніторингу та план забезпечення якості CLUVEX, та звіти щодо забезпечення якості 1 План забезпечення якості та заходи, визначені в Плані моніторингу та забезпечення якості з регулярними оновленнями
D2.1 Посібник з віртуальних обмінів (VEG) 2 Формат: цифровий (pdf) Мова: EN, національні мови партнерів Обсяг: не менше 20 сторінок
D2.2 Посібник з кліматичної грамотності (CLG) 2 Формат: цифровий (pdf) Мова: EN, національні мови партнерів Обсяг: не менше 20 сторінок Формат: цифровий (pdf) Мова: EN, національні мови партнерів
D2.3 Кодекс поведінки Climate Messenger (CMC) 2 Формат: цифровий (pdf) Мова: EN, національні мови партнерів Обсяг: не менше 20 сторінок
D2.4 Навчальні програми / навчальні плани 2 Online, EN
D2.5 Додаток e-Living до Посібника з віртуальних обмінів 2 Online, EN
D3.1 Набір онлайн посібників/ записів для тренінгів та модулів курсів CLUVEX 3 Електронний формат, EN / Мови партнерів
D3.2 Онлайн-посібник з розвитку м’яких навичок та цифрової дидактики для навчання у VE 3 Електронний формат, EN / Мови партнерів, 20 сторінок
D4.1 Початкове тестування пілотного курсу Кліматичного університету 4 одиниця вимірювання: кількість студентів, які взяли участь, пройшли онлайн-курс(и) та спеціалізовані заняття з VE, які мають сертифікат «Climate Messenger»
D4.2 Участь студентів університетів-партнерів CLUVEX у VE та курсі Climate University ‘4 одиниця вимірювання: кількість студентів, які взяли участь, пройшли онлайн-курс(и) та спеціалізовані заняття з VE, які мають сертифікат «Climate Messenger»
D5.1 Стратегія розповсюдження (публічного та внутрішнього) з “брендбуком” та матеріалами розповсюдження в якості додатку 5 Формат стратегії розповсюдження: онлайн (pdf), доступний на електронній платформі внутрішніх комунікацій. Brandbook є додатком до Стратегії розповсюдження, містить логотип, колірну схему, шаблони. Мова: англійська, обсяг: принаймні 15 сторінок (Стратегія) + посилання на шаблони, презентації, логотипи тощо. Формат матеріалів для розповсюдження: Цифрові: інформаційні постери, банери, візуальні зображення, аудіо (інтерв’ю, джингл, мелодія дзвінка) Фізичні (аналогові): бейджі, футболки, толстовки, блокноти, ручки, тощо. Мова: англійська / мови партнерів
D5.2 Стратегія усталеності результатів проєкту 5 Формат: цифровий (pdf) Мова: англійська Обсяг: не менше 30 сторінок
Список організацій-учасників

 

– Університет Гельсінкі (UH), Фінляндія – Координатор

– Одеський державний екологічний університет (OSENU), Україна

– Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (TSNUK), Україна

– Фонд – Єреванський державний університет (YSU), Вірменія

– Копенгагенський університет (UCPH), Данія

– Фінське товариство «BIOART» (FBAS), Фінляндія